Nákupný košík je prázdny.

0 položiek
Spolu:
0,00 €
Vstúpiť
0 položiek (0,00 €)
 
 
0,00 € (0 položiek) vstúpiť do košíka
Novinky
Darček pre verních zákazníkov

Z dôvodu prechodu na nový systém, je nutná preregistrácia zákazníkov ktorí boli zaregistrovaní v našom starom e-shope http://obchod.mrp.sk/elvyro/.  Všetci pôvodní zákazníci dostanú po registrácii a prvom nákupe ako odškodné malý...

viac
Nová verzia e-shopu

Zôvodu skvalitnovania služieb sme pre Vás spustili novú verziu e-shopu kde máte možnosť výhodne a pohodlne nakúpiť elektroinštalačný materiál. V našom e-shope nájdete široký výber elektroinštalačného materiálu renomovaných značiek ako...

viac

Obchodné podmienky

Úvod Obchodné podmienky

OBCHODNÉ PODMIENKY


1.Všeobecné, platobné a reklamačné podmienky

Všeobecné, platobné a reklamačné podmienky určujú základné podmienky a práva obchodného styku spolupráce firmy ELVYRO KOVO s.r.o. a jej zákazníkov.
 Nákup tovaru a služieb od firmy ELVYRO KOVO s.r.o. môžu realizovať fyzické a právnické osoby bez obmedzenia za predpokladu, že sa budú riadiť týmito podmienkami.
Reklamačné podmienky sa riadia osobitným predpisom.

2. Objednanie tovaru

Zákazníci si môžu tovar objednať:

• prostredníctvom e-shopu prevádzkovaného firmou ELVYRO KOVO s.r.o.

• osobne, 
• telefonicky
• faxom
• emailom alebo poštou

Podmienkou objednania tovaru cez e-shop je registrácia nového zákazníka.
Každá objednávka musí obsahovať :
• meno osoby
• adresu dodania, telefónne číslo, emailovú adresu

Potvrdenie objednávky prostredníctvom e-shopu sa vykonáva automaticky na emailovú adresu objednávateľa.
Každá objednávka bude našim pracovníkom telefonicky, prípadne e-mailom overená, kde Vás bude informovať o dostupnosti tovaru, termíne dodania, cene za dopravu, prípae s Vami prekonzultujeme vhodnosť objednaného tovaru. Až po tomto kroku bude Vaša objednávka záväzná.


3. Ceny

Uvedené ceny sú platné len pri objednávke cez internetový obchod.

4. Dodanie tovaru

Dodanie tovaru sa uskutočňuje dohodnutým spôsobom:
• osobne
• zásielkovou službou
• zásielkovou službou na dobierku
• dobierkou
• našim rozvozom

Dodanie tovaru je realizované v rozsahu od 2 do 7 dní podľa dostupnosti tovaru na sklade. Ak tovar nie je skladom, alebo tovar nie je možné v dohodnutom termíne dodať, zákazník je informovaný o tejto skutočnosti a je mu ponúknutá možnosť zrušenia objednávky.

5. Cena za dopravu


Osobný odber - bez poplatku
Tovar je možné prevziať

v rámci otváracích hodín v sídle našej firmy.
• Slovenská pošta - 4,50 EUR / 0,70 EUR dobierka. Tovar s hmotnosťou max. 10kg.
• Kuriér - 7,- EUR/ 1,50 EUR dobierka. Hmotnosť zásielky max. 20kg. Pri zásielke nad 20kg budete o cene prepravy informovaný. 
Pri objednávke nad 300,- EUR prepravné náklady neúčtujeme. 


6. Platobné podmienky

Platbu je možné uskutočniť :
• v hotovosti
• platobným príkazom
• dobierkou
Dokladom pri platbe bankovým prevodom resp. poštovou poukážkou je nabehnutie platby na náš bankový účet.



REKLAMAČNÝ PORIADOK

1.bod
Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec pri prevzatí kupujúcim. Kupujúci je oprávnený predávanú vec pred prevzatím prezrieť.
Predávajúci nezodpovedá za vady, ktoré mohol kupujúci pri prehliadke zistiť, najmä nezodpovedá za to, ak kupujúci neskôr bude reklamovať chýbajúce príslušenstvo predávanej veci alebo mechanické poškodenie veci zistiteľné pri prehliadke. Predávajúci za takéto vady nezodpovedá ani vtedy ak kupujúci nevyužil možnosť vykonať prehliadku predávanej veci.
Záruka sa vzťahuje len na funkčné poruchy spôsobené výrobnou vadou. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené:
prirodzeným opotrebením veci
nesprávnou obsluhou v rozpore s návodom na obsluhu
mechanickým poškodením veci s výnimkou výrobných vád materiálu. 
Záruka sa tiež nevzťahuje na veci alebo súčiastky, na ktorých bola porušená záručná plomba alebo nálepka.
Pri reklamácii je potrebné doložiť záručný list (ak bol vydaný) a doklad o zaplatení kúpnej ceny. Osoba, ktorá uplatňuje nároky z vád, vyplní spolu s pracovníkom predávajúceho reklamačný protokol, v ktorom presne popíše vadu a spôsob akým sa vada prejavuje a odovzdá vadnú vec v pôvodnom balení s kompletným príslušenstvom a dokumentáciou predávajúcemu. V reklamačnom protokole uvedie osoba uplatňujúca reklamáciu kontaktnú adresu (e-mail, telefónne číslo), na ktorú bude predávajúcim vyrozumená o spôsobe vybavenia reklamácie.
Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu najneskôr však v lehote 30 dní odo dňa prevzatia reklamácie odstrániť.

2. bod
Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú.

3. bod
Ak sa po prijatí reklamácie zistí, že vec má vadu, ktorá je neodstrániteľná a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť.

4. bod
Tie isté práva ako sú uvedené v bode 3 prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľnú vadu ale kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa tej istej vady ani po tretej oprave vec riadne užívať.

5. bod
Tie isté práva ako sú uvedené v bode 3 prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady ale kupujúci nemôže pre väčší počet rôznych vád vec riadne užívať. Väčším počtom vád sa rozumie vyskytnutie sa troch rôznych vád.

6. bod
Po uplynutí zákonom garantovanej záručnej doby, ale ešte počas trvania záručnej doby vyznačenej predávajúcim v záručnom liste platia všetky ustanovenia o spôsobe vybavovania reklamácií uvedené v bodoch 1 až 5 s tým rozdielom, že právo voľby spôsobu vybavenia reklamácie prechádza na predávajúceho a lehota na vybavenie reklamácie sa predlžuje na 60 dní. Vzhľadom k rýchlemu technologickému vývoju v oblasti výrobkov predávaných predávajúcim, môže v prípade výmeny predávajúci vymeniť kupujúcemu vadnú vec za inú bezvadnú (hoci aj inej značky), ktorá spĺňa minimálne také výkonnostné parametre ako reklamovaná vec.

 V Bohdanovciach 30.10. 2013 





Novinky a akcie e-mailom
Chcete od nás dostávať novinky priamo na váš e-mail?
Výrobcovia / značky
Copyright 2013 - 2020 © www.elvyroshop.sk